طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)
طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)

کتابخانه استفاده از 74HC595

کتابخانه استفاده از 74HC595





نسخه ATMEGA


نسخه ATXMEGA


ابوالفضل شاکری

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
آقا میثم،به نظر شما بهترین و عملیاتی ترین پروگرمر AVR که بشه ساخت و بهش اعتماد کرد چیه ؟
نمونه هایی مثل AVR910 و usbasp ظاهرا مشکلاتی دارند.

ممنون

سلام
اسم من ابوالفضل هستش!
به نظر من خودت رو درگیر ساخت پروگرمر نکن و یک پروگرمر جیبی hattel بخر. واقعا عالی هستش، هم atmega و هم ATXmega رو پرگرم میکنه و خدمات پس از فروش خوبی هم داره

احسان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

ببخشید آقا ابوالفضل !
نمیدونم این میثم رو از کجا گفتم ؟!

بنده هم مطلع هستم از پروگرمرهای آماده.
اما بیشتر میخواستم بدونم که خود پروگرمرهای آماده بر چه اساسی ساخته شدند ؟
چون قاعدتا اینا هم از همون مدلهای مورد تائید اتمل ساخته شدند.
یجورایی دوست دارم پروگرمری بسازم که بتونم توسعه اش بدم و اگه شد نمونه تجاری هم از روش بزنم.

ممنون

خواهش میکنم

فکر میکنم پروگرمر hattel که معرفی کردم همون پروگرمر avr910 باشه ولی با تغییرات حساب شده

هادی شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام ...
در مورد نحوه استفاده از این کتابخانه توضیحی می دهید ؟
و یا یک مثال عملی تا راحتتر متوجه شویم ؟

با تشکر

سلام
این کتابخانه دو تابع بیشتر ندارد. تابع اول برای آماده سازی پایه ها و تابع دوم برای ارسال دیتا به 74hc595. فقط باید پایه هایی از میکرو را که به آی سی وصل کرده اید اول کتابخانه تعریف کنید.

هادی یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ب.ظ

باسلام ...
ممنون ... اما امکانش هست یه نمونه بگید مثلا چجوری فراخوانش کنم ؟

مورد دیگه اینکه من وقتی اینو به هدرها اضافه میکنم 3تا ارور میگیره کدویژن به این ها هست :
_delay_us(10);

این _ اولش را باید پاک کنم ؟؟ قضیه این چیه ؟

با تشکر

این کتابخانه ها برای atmel studio نوشته شده اند.
در کدویژن دستور تاخیر _ ندارد.

هادی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:30 ق.ظ

با سلام ...
ممنون از لطفتون ...
یه جورایی کار من رو 60 درصد راحت تر کردید :)

بیگ لایک

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد