طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)
طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)

ساخت هدر برد Xmega32A4U

هدر برد XMEGA32A4U
دسترسی به تمام پایه های میکرو - دو ردیف پین هدر برای نری (زیر برد) مادگی (روی برد)
تغذیه:  8-12 ولت
یک LED متصل به پایه میکرو
ابعاد 71x43 mm
PDI PROGRAMING
ماژول ESP8266
power led




ویدئوی آموزش ساخت pcb

سورس PCB
نظرات 5 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام

واقعا ممنون، آموزش خیلی خوبی بود. کامل و جامع و با جزئیات و خیلی از ابهامات رو کلا از بین برد.
فقط ی سوال در خصوص کاغذهای مورد استفاده...
این کاغذها به همین صورت و بدون اون صفحه چسب دار هم در بازار هست یا باید از همین کاغذها استفاد کنیم و صفحه چسب دار اون رو دور بندازیم ؟
اگر به همین شکل در بازار هست، به چه اسمی و از کجا میشه تهیه کرد ؟

ممنون

سلام
خوشحالم که مفید بود.

به صورت بدون برچسب توی فروشگاه آفتاب رایانه دیدم که هر صفحه 700 تومان بود.
تو بازار به صورت جدا ندیدم.
از هر دو استفاده کردم.
از نظر کیفیت کاغذهای آفتاب رایانه با کاغذ پشت برچسب تفاوتی نداره اما کاغذ پشت برچسب 250 تومان هست که خیلی به صرفه تره.
الان خودم از کاغذ پشت برچسب استفاده میکنم.

شهاب پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:42 ب.ظ http://sht.ir

این ماژول ESP8266 رو میشه با سری ATMega‌ راه انداخت؟

بله.
به راحتی

محمد سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام . نوع کاغذ چی هست ؟

سلام
کاغذ پشت برچسب. کاغذ برچسب سایز a4 را از لوازم التحریر تهیه کنید

نوید دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام من همین میگرو 2عدد اماده کردم اما هنوز نمیتونم ارتباط برقرار کنم usbasp , usbisp , pc2102, ardunio mega2560, اما نمیشه بوت لودر گپی کنم لطفا اگه تونستی نقشه پینها رو برام ارسال کنید ممنون

سلام. منظورتون ایکسمگا هست یا مگا2560 ؟؟؟؟

نوید سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام فیبر اماده شده فروشی موجوده 2تا میخواستم 09119298289

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد