طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)
طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)

کتابخانه و برنامه نمونه راه اندازی ال سی دی SSD1306


راه اندازی OLED LCD - SSD1306








دانلود رایگان برنامه


خطای کتابخانه رفع شد

برنامه تست


لینک به سایت


نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام
من این کتابخونه رو دانلود کردم و فایل تست رو پروگرام کردم ولی فقط شکل مربع و مثلث و ... رو نمایش میده و اصلا متن نمایش داده نمیشه!
ممنون میشم راهنمایی کنید

برنامه تان را برایم ایمیل کنید.
designer2100@outlook.com

از اتمل استودیو استفاده کرده اید؟

مسعود دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام
دقیقا فایل هگز خودتون رو بدون دستکاری روی مگا 32 با فرکانس 8 مگ داخلی پروگرام کردم ولی همش led قرمز روشن میشه
با یه کتابخونه دیگه جواب گرفتم و همچنین همین برنامه رو تبدیل به مگا 128 کردم با فرکانس 11.592 و جواب گرفتم و فقط هیچ متنی نمایش نمیداد!!

اتصالتون صحیح هست.
led قرمز ؟؟؟

مسعود دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:09 ب.ظ

یه چیزی که یادم رفت بگم
آدرس lcd من 78 هگز هست و تو برنامه شما 7a که من اینو تغییر دادم و الان با مگا 32 دوباره همون مشکل عدم نمایش متن رو دارم!!

برنامه را کامپایل کنید ببینید خطایی نمیده

مسعود دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:21 ب.ظ

خیر هیچ خطایی نمیده!!

مهدی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
شماتیک اتصال به مگا 32 رو نذاشتین

سلام
شماتیک خاصی نداره.
از پایه های I2C استفاده میشه

محسن سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:55 ب.ظ

با سلام..بنده نیز مشکل نمایش متن دارم

برنامه تست قرار داده شد.

رامین یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.
ممنون بابت اشتراک این کتابخانه.
سعی کردم این کتابخانه را برای آردوینو تبدیل کنم و بیشتر مسائل مرتبط رو حل کردم، آیا فرصت تست و کمک در این زمینه رو دارید ؟

ممنون از شما

سلام
کتابخانه آردینو برای این ال سی دی موجود هست، نیازی به تبدیل کردنش نیست. کافیه سرچ کنید

مهدی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1400 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام. ممنون برای کتابخانه. لطف بفرماید یک پروژه برای نمایش یک سیگنال روی oled را هم قرار بدید . ممنونم.

Asghar چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام
میشه یه توضیح کامل بذارید درباره ی راه اندازی خودم با چند تا تابع راه اندازیش کنم و اطلاعات کامل تری درباره این ماژول داشته باشیم
من با کتابخونه ها مشکل دارم تاحالا هرچی کتابخونه دانلود کردم همه ارور دادن
اگه امکانش هست نیازی هم نیست کامل توضیح بدین فقط استارت زده بشه بقیه رو خودمون مینویسیم

سلام

برنامه کامل هست.
با اتمل استودیو بازش کنید و توابع رو بررسی کنید.

کار کردن با کتابخانه ها بسیار ساده هست.
کتابخانه ها کدهای از قبل نوشته شده هستندکه ابتدای برنامه فراخوانی میشوند و از توابع داخل کتابخانه میتونید تو کد اصلی استفاده کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد