طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)
طراح

طراح

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیز جدید ( پروفسور حسابی)

STM32 & LCD 16X2

In this project we launched lcd 16x2 by STM32F103RE (Cortex-m3) .


I know this project is easy but for those who want to put just beginning to work .


You can download source


So you can see clip this project


محمد صادقی فرد

نظرات 6 + ارسال نظر
نوری جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام

من برد STM32F103CBT6 می خواهم
آیا موجود دارید؟

سلام

فعلا برد موجود نیست. اما در همین تابستان یک برد آموزشی جدید برای این میکرو طراحی می شود.
با تشکر

نوری جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام

من برد STM32F103CBT6 می خواهم
آیا موجود دارید؟

مصطفی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام
برای lcd 4×20 هم جواب میده؟؟؟؟
خیلی بهش نیاز دارم.
ممنون

امتحان نکردم ولی اصولا باید جواب بده

مصطفی چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام
من پایه های lcd رو روی پورت e از 9 تا 15 قرار دادم.
ولی کار نمیکنه.وی lcd چینی مینویسه.و قاطی میکنه.
دستور پاک کردن هم نمیشه.

مصطفی چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام
مشکل رو فهمیدم.فقط هر کاری میکنم نمیشه.

من پورت lcd رو برعکس انتخاب کردم به خاطر اینکه توی pcb راحت تر کشیده بشه.
یعنی به جای اینکه اعداد از کوچیک به بزرگ باشن توی پورت مال من برعکس از بزرگ به کوچیک هست.
فهمیدم یه متغییر start توی تنظیم lcd وجود داره که شیفت میده.ولی الان که اعداد من از بزرگ به کوچیک هستن نمیدونم start رو چه قدر بزارم.هر چی گذاشتم نشد.
احتمالا باید تغییر توی کد هم بدم.
ممنون میشم راهنماییم کنید.
خیلی نیاز دارم.

سلام
با استارت کاری نداشته باش.
فقط باید مقادیری را که ارسال میشن برعکس روی پورت بفرستی.
من با ARM کار نکردم.(این پست دوستم هست)
برو تو کتابخانه LCD و هر جا که قراره مقداری توی پورت ریخته بشه اول برعکسش کن، یعنی جای LSB و MSB داده را عوض کن بعدش ارسال بشه، این طوری باید درست بشه

مرتضی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام
برنامه به خوبی کار میکنه ولی نمی تونم از دستور printf استفاده کنم؟
لطفا راهنمایی کنید

کامپایلر : gcc
ادیتور : embitz

سلام
متاسفانه مدتی است که با این میکرو کار نمیشود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد